Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

lördag 21 augusti 2010

Uppdatering av Simons höstgarderob...


Vi har även shoppat lite till Simon idag och det blev följande:


En brun cardigan från NIKOLAJ d´ÉTOILES. Jag gillar den rutiga stickningen!


Ett par grå chinos från Emilio, MQ.


Simon har länge velat ha en tuff skinnjacka och det har varit svårt att hitta.
Men idag såg jag denna i skyltfönstret på Jack & Jones. Snabbt som bara den drog jag med mig Simon in i butiken och tvingade honom att testa.
Jackan har en hög krage och många detaljer vilket gör den lite tuffare. Den var riktigt snygg på, en minut senare var den köpt.

Det finns så mycket snygga kläder för herr i butikerna. Jag skulle kunna handla mycket mer! = )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar