Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

tisdag 3 augusti 2010

Kvällens djur!


Vi är så nöjda med vår kryssning, det har varit fantastiskt kul. Nya spännande resmål, god mat och fantastisk service. Innan vi var på kryssning för första gången hade varken Simon eller jag varit med om en service i närhet av detta. Det är inte konstigt att nästan alla som har åkt på en kryssning med Royal Caribbean snart åker igen...

Varje kväll när vi kom till hytten så hade vår stateroom attendant städat, bäddad upp sängen inför natten och lämnat en djur på sängen. Varje kväll var det lika spännande att se vilket djur vi hade fått i hytten!


Visst är elefanten söt!


Simon hade som hobby att varje kväll gömma solglasögonen för vår stateroom attendant, men det spelade ingen roll vart han la dem. Varje kväll när vi kom tillbaka satt de på djuren.
Det blev lite av en sport för Simon... = )


Fladdermusen tyckte jag var grymt cool!


De hade även en liten kurs på båten där man fick lära sig att göra dessa djur. Vi hade inte möjlighet att gå på den men visst hade det vart coolt att dem hemma i badrummet...


Apan var helt klart min favorit, kolla in munnen på den.


Tänk vad mycket djuren gjorde, de skapade en stor spänning och var helt klart ett kul samtals ämne på kvällens middagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar