Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

onsdag 4 augusti 2010

Överraskning till min älskling...


Medan jag städar och packar för fullt inför flytten här hemma kommer jag på att jag vill överraska min älskling med en riktig mys kväll när han kommer hem.
Simon är nämligen ute på en lång mtb runda.
Snabbt som bara den åkte jag till affären och köpte ost, kex och färsk frukt i mängder.


Jag köpte även med dessa fina chips hjärtan från OLW. Känns lite mer romantiska än vanliga chips... = )

Hoppas nu bara att Simon inte läser detta innan han kommer hem, vill ju inte att min överraskning ska bli förstörd!

Det är så viktigt att inte glömma bort att visa varandra uppskattning, jag vet att min älskling kommer bli jätte glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar