Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

torsdag 19 augusti 2010

Alltid kul att uppdatera höst garderoben lite!


Igår på väg hem från jobbet svängde jag förbi posten och hämtade ut ett paket som jag gått och väntat på! Här är ett smak prov på vad det innehöll...


Jag fundrar på att ha denna klänning med ett par stövlar och ett smalt cognac färgat bälte i midjan imorgon när jag ska på Modemässan.


Ett par vanliga enkla jeans går alltid åt!



Tyckte att det var en snyggt kombination, blanda skinn med en vanlig rutig skjorta.
Jag hade även beställt en grön kavaj med fina guld detaljer som jag är helt kär i. Lägger upp kort på den lite senare.

Det är väl lika bra att inse att sommaren är borta, nu blir det lager på lager och mycket stickat istället...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar