Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

söndag 22 augusti 2010

20 D


Har precis köpt siffror till hus fasaden, det är mycket att tänka på!
Det har varit svårt att hitta svarta siffror som även finns med bostaven D.


Men tillslut hittade vi dessa på Bauhaus, en butik som vi skulle kunna spendera hela dagen i. Vi kommer hela tiden på nya grejer som vi måste införskaffa oss. Det är helt sjukt!! = )

2 kommentarer:

  1. jag skruvade ner mina siffror nu när jag målat carporten. Tänkte nästan köpa bokstäver och skriva "tretton" ist :-p Lite busigt :)

    SvaraRadera
  2. Det tycker jag att du ska göra, kommer bli jätte snyggt!! = )
    Vi tänkte också skriva med bokstäver först, men "tjugo d" tyckte vi såg så roligt ut... Hade det inte varit för det extra d´t hade vi gjort det!

    Vad du fixar där hemma, blir spännande att se när vi kommer på besök nästa gång!!

    SvaraRadera