Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

onsdag 11 augusti 2010

Lyckodag!! Biljett + nytt köksbord


Nästa vecka är det Modemässa i Stockholm, det närmar sig med storm steg.
Idag har jag fått biljett, och jag ser fram emot att gå på Guilty Pleasure visningen.
Frågan är bara vad jag ska ha på mig??

Vi gjorde även ett riktigt fynd idag!


Köpte detta bord och stolar på blocket, och vi fick ett bra pris speciellt med tanke på prishöjningen från 1 aug. Det blev inte samma stolar vi hade tänkt från början. Men med det priset vi fick så var vi bara tvungna att köpa... = )
Ibland ska man som sagt ha lite tur!

Paret vi köpte det av hade precis flyttat in ett jätte fint hus som de höll på att renovera. Så vi gick runt och kollade lite, alltid kul att få inspiration.
På platsen bordet står på bilden ska de istället ha ett stort matbord.
Gissa om vi blev sugna på att flytta in i vårt hus, men nu är det inte långt kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar