Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

måndag 16 augusti 2010

Jag bara längtar...


Nu på kvällen var vi förbi huset och gick igenom det sista som behöver åtgärdas innan vi flyttar in. Nu är det inte mycket kvar, tur är väl det för snart flyttar vi in! =)

Vi kollade bla så att vattnet var tillkopplat till bubbelbadet för det fungerade nämligen inte förra veckan när vi var förbi.


Till bubbelbadet kopplar jag telefon och kan även lyssna på musik. Det är här jag kommer att tillbringa mina kvällar framöver...
Första kvällen blir det ett varmt skönt bad med lite champange, för då ska vi fira!!

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag surfade runt lite på Styleroom och såg erat kommande hus, ser riktigt fint ut.
    Tänkte kolla vilken husleverantör det är samt hur många rum och totala golvytan.
    (VI har en gemensam bekant Anna Davidsson som du gått i samma klass med)

    MVH // Sara & Tony

    SvaraRadera
  2. Hej

    Tack, vad kul att ni tycker det är fint! Vi börjar närma oss inflytt, bara 2 veckor kvar.
    Huset är egen designat och är inte köpt av en hustillverkare.
    Det är på totalt 162kvm + 21 kvm biarea, det har 6 rum varav 4 sovrum.
    Är ni intresserade av att bygga hus?
    Om ni inte vill rita ett själva så kan jag rekommendera Götenehus. Vi kollade själva på dem, tycker att de har mycket fina planlösningar.

    Världen är bra liten, ni får hälsa Anna! = )
    Lycka till med era planer!
    / Sara

    SvaraRadera
  3. Hej. Kollade runt lite på bloggar ifrån Mirjam Wirzéns blogg. Vilket underbart hus. Du har bra smak. Så denna blogg kommer jag gå in mer på :)
    /Therese (Samuel Wirzéns lillasyster)

    SvaraRadera