Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

tisdag 3 augusti 2010

Idag har vi varit i huset...


När vi var på vår resa så ringde möbel butiken och berättade att vår soffa och fåtölj hade kommit. Simon fick lite panik och undrade vart vi skulle göra av möblerna, vi har det väldigt trångt i vår lägenhet.
Men vi löste det praktiskt och fick möjlighet att ställa in allt i vårt nya hus.
Så vi hämtade nyckeln och åkte dit...


Simons bror Mattias fick hjälpa oss att bära in soffan i huset, för den är riktigt stor och tung! Den kom i fyra delar.


Det kliade i mina fingrar och jag passade på att dekorera lite i ena fönstret med en ny vas som jag köpte idag.


En liten närbild på vasen, den kommer från Chilli och kostar 499kr.
I bakgrunden ser ni vår gröna utrullande gräsmatta som växer som bara den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar