Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

söndag 15 augusti 2010

Jonny Rockets!


På kryssningsfartyget vi åkte med i somras hade de även Jonny Rockets resturang ombord. Både Simon och jag är stora fans av dem! Kan ha att göra med att vi under vår bröllopsresa i USA bodde precis granne med Jonny Rockets. De gör grymt goda hamburgare och deras 50 tals stil på all inredning, deras klädsel och musik gör det riktigt roligt. I USA åkte alla servitriser alltid rullskridskor men de gjorde de inte på båten...



Deras menyer är enorma och att det finns så många olika sätt att få fries på hade jag tidigare ingen aning om!!


De gör hela måltiden till en upplevelse med de små detaljerna.


Detta var grymt gott, fries med lök, ost och taco köttfärs. En riktig hit!


Så goda hamburgare med mycket ost och bacon...


Här dansar och sjunger personalen för alla gäster. Som sagt det är det lilla extra som gör upplevelsen så grymt bra! Gissa om vi hade kul och åt i mängder... = )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar