Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

fredag 16 juli 2010

Walk in closet funderingar

Jag har alltid drömt om en egen walk in closet och nu är det dags. Det är mycket funderingar kring det...
Vilket rum ska jag välja? Vill jag ha det i anslutning till vårt sovrum och badrum, då blir det ett litet mindre rum? Ska Simon få ha sina kläder där? Om jag väljer det lilla rummet så kan det bli trångt med bådas kläder. Ska ens man få tillträde till en walk in closet? Det bästa med att ha en egen är att jag kan smyga in allt jag shoppar utan att Simon märker något.
Har jag på mig ett nytt plagg så ser inte Simon det, däremot ser han alltid alla påsar som jag kommer hem med. Det här blir svårt... ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar