Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

tisdag 13 juli 2010

Idag slog vi till på en soffa...














Idag slog vi till på en soffa, tyvärr blev inte bilden som jag tog på den så bra. Jag lägger istället upp en bild på den när vi flyttar in och har packat upp den. Det blev en stor hörnsoffa i en ljusgrå färg. Den är riktigt stor, 3,6m på ena långsidan... Vi köpte också två kuddar i samma tyg som liggfåtöljen vi köpte igår. Perfekta att ha i soffan, kommer att komplettera med fler kuddar.
Hörde också idag att vi hade haft grym tur när vi beställde fåtöljen, de hade nämligen bara två stycken kvar i hela Sverige och vi tog en av dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar