Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

fredag 16 juli 2010

Google sketchUp













Sen vi köpte den nya soffan till vardagsrummet så har jag funderat på hur mycket plats vi har kvar. Jag vill jätte gärna ett stort matbord där vi kan äta middag när vi är många.
Simon började rita på datorn och tog fram Google SketchUp, ett program som gör en 3D bild av vårt vardagsrum i rätt proportioner. Programmet gör det enkelt att flytta runt och möblera. Så nu har jag en uppfattning av hur det kommer se ut. Allt är inte exakt med nästan!
Vi har inte köpt något matbord än och med tanke på att Simon har gett mig köpstopp pga av förvarings brist här i lägenheten så får vi vänta tills vi flyttar in.
Vi funderar på att antingen lyfta ut vårt svarta köksbord och till det köpa nya vita stolar med skinnklädsel. Eller annars köpa ett helt nytt. Men jag har inte börjat kolla på matbord än, det finns säkert massor att välja mellan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar