Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

torsdag 15 juli 2010

Fika hos föräldrarna














Idag kom mina föräldrar hem från sin semester resa runt i Europa, de var riktigt brunbrända. Som på rutin köper de alltid med godis hem till oss, men i år fick vi en ny sort nämligen maltesers i vit choklad. Det var riktigt gott!
När jag var på väg hem från sthlm idag så stannade jag till på 7 eleven och köpte med deras goda brownie, den bara smälter i munnen. Vi tog med den och åkte hem till föräldrarna. Så idag blev det mycket godsaker...
Imorgon blir det sista jobb dagen sen går vi på semester!

2 kommentarer:

  1. Va? Åt ni våran favvo brownie utan att bjuda oss? ;)

    SvaraRadera
  2. Vi får köpa med den nästa vecka när vi ska till sommarstugan! = ) Då kan vi mumsa igen...

    SvaraRadera