Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

tisdag 20 juli 2010

Case 39




Ikväll såg vi Case 39, den tyckte jag var väldigt läskig. Jag ser helst inte sådana filmer men ibland låter jag Simon välja...

"Emily en socialarbetare har tilldelats det ovanliga och obehagliga fallet Lillith Sullivan - en flicka med ett märkligt och mystiskt förflutet. När Emily välkomnar Lillith i sitt hem för att försöka hjälpa henne förvandlas hennes tillvaro till en mardröm där hon själv sätter livet på spel."


Finns det något bättre än riktigt kallt vatten med massor av is när det är så här varmt? Perfekt till filmen.
Vi har även varit hos syrran och ätit pizza till kvällsmat. Man blir så grymt törstig efter pizza...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar