Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

torsdag 22 juli 2010

Reseförpackningar är bra att ha...



Igår var vi och shoppade lite inför resan. Jag letade reseförpackningar och hittade ett perfekt kit med schampo, balsam och inpackning från Joico. Jätte nöjd att jag även fick med inpackning vilket kommer att behövas efter allt bad både i klor och saltvatten.
Till Simon köpte jag även med hårvax i en liten mini förpackning. Om det är något jag har lärt mig om packning så är det att alla produkter väger otroligt mycket, kläder däremot är inte alls lika tungt speciellt inte på sommaren.
Vi kommer att flyga med Ryan Air och kommer därför att checka in varsin resväska på 15kg plus ha varsin väska med 10kg som handbagage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar