Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

fredag 9 juli 2010

Vårt efterlängtade hus del 1






Här kommer lite mer bilder på vårt hus:
Som ni ser få har vi endast gräsmatta och en hel trädgård att fixa. Det ska bli mycket spännande med tanke på att varken jag eller min man har någon kunskap om detta.
Vi kommer att ha eftermiddags och kvälls sol på trädäcket.

I vardagsrummet kommer vi att spendera mycket tid och vi är lite osäkra på hur vi ska inreda det. Vi kommer även att ha ett separat tv rum vilket känns jätte skönt.
Totalt har vi 72 belysnings spots i hela huset. Med tanke på att det är högt i tak i vardagsrummet så kommer det och att bli jobbigt att byta dem när det blir dags... = )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar