Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

fredag 16 juli 2010

Semester firande

















Idag gick både Simon och jag på semester och det firade vi självklart! = )
Vi gick till lilla Örebro med Simons bröder, alltid lika bra mat där. Jag tog en ceasar sallad, den var grymt god och Simon åt deras hamburgare. Till det blev det efterrätt.
Simon och jag landade sen på en parkbänk vid slottet och bara försökte smälta allt som hänt på sista tiden. Vi åker snart på vår kryssning som kommer bli fantastisk och när vi kommer hem är det inte långt kvar tills vi flyttar. Tänk att vi har letat hus i två år och nu äntligen har vi hittat vårt nya hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar