Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

lördag 4 december 2010

Shopping till Simon

Härom dagen frågade jag Simon om vi inte skulle försöka hitta en snygg fluga till honom, en som han kan ha på sig på julafton. Han var genast med på noterna så idag började vi leta i butikerna...


Vi hittade en jätte fin i en riktigt stark lila färg på Brothers. Det är svårt att se färgen på bilden, men den blev perfekt.
Simon är väldigt bestämd med vad han vill ha på sig men oftast är vi helt överens och det är riktigt kul!
Vi hittade även ett par snygga gråa hängslen som också blir perfekta.


Min Simon kommer att bli så stilig, som alltid!! ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar