Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

lördag 11 december 2010

Jag erkänner!

Nu är jag där jag lovade mig själv att aldrig hamna...!!
Jag kan längta en hel dag på att få komma hem, hoppa i myskläder och bara gå hemma och njuta. Helgerna kan jag gärna spendera hemma, det finns så mycket kul att fixa med så jag blir varken uttråkad eller rastlös.


Här i veckan kom mitt gråa velour set som jag beställt på nätet, jag älskar det! Jag köpte även fler olika sockar, dessa är söta o rosa och riktigt lurviga.
Jag ska nog önska mig ytterligare ett velour kit i julklapp, jag har spanat lite på ett likadant som jag har fast i rosa. Får se vad tomten har med sig i jul... = )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar