Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

torsdag 30 december 2010

Jag har helt klart fyndat!

Idag tog jag en snabb tur på stan med min kompis Elin. Jag ville hitta lite inspiration inför nyårs dukningen.
Jag hittade bla några av Himlas napkins på rea! Exakt den härliga lila färgen som jag har tittat på så många gånger på men jag aldrig kommit mig för att köpa.


Ibland ska man ha lite tur! = ) Tror de kommer att bli jätte fina i mina servett ringar som jag har fått ärva av min farmor...
Imorgon ska vi fira nyår hemma hos oss med min ena syster och hennes familj samt ett par vänner. Vi tjejer har idag förberett och handlat all mat, vilket kommer bli fantastiskt gott.
Jag ser fram emot morgondagen, det ska bli riktigt kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar