Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

torsdag 2 december 2010

Mitt senaste projekt!

Nu är mitt senaste projekt klart, eller jag kanske ska kalla det vårt projekt... = )


Det var Simon som kom på idén och ville få in ett träd i vardagsrummet. Vi tyckte att det var lite för tidigt att ställa in en gran så därför blev det ett träd istället.
Sagt och bestämt så åkte vi gemensamt ut i skogen och valde ett träd. Simon hugg ner det på ett kick och vi drog in i bilen med det...
Vi har blandat cement i krukan för att få trädet att stå och sedan sprejat vit snö över det. Belysningen har Simon fixat och jag har dekorerat.


Jag älskar dessa fina kulor och inser att jag måste köpa många fler till jul granen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar