Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

fredag 17 december 2010

Efterlängtad helg!!

Denna vecka har det varit sjukt mycket på jobbet och nu kommer det inte lugna ner sig i första taget. Samtidigt så älskar jag när det är många bollar i luften och lite tempo!

Men nu ska det blir riktigt skönt med helg, den har varit efterlängtad.
Både Simon och jag har slagit på stort och förlängt helgen med en extra dag, vi har nämligen båda tagit ledigt på måndag. Just nu känns det underbart! = )
Julen närmar sig med stormsteg och jag vill bara njuta och fixa allt i min takt, utan stress. Julafton ska vi fira tillsammans med Simons familj hemma hos oss, det ska bli så mysigt...


I veckan fick jag en present av personalen på jobbet, en julpåse med lite blandat som glögg, choklad och saffrans skorpor. Gissa om jag blev varm i hjärtat! = )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar