Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

onsdag 22 december 2010

Jag har blivit blåst!!

I början av december var jag i en ny inredningsbutik som har öppnat i stan. Där hittade jag ett par jätte fina silver färgade julgranskulor i glas. De fanns med lite olika mönster. Eftersom jag hemma har julgranskulor till granar i mängder så kändes det lite onödigt att köpa, så jag hoppade dem.

I helgen var vi förbi butiken igen och de hade då satt ner priset på alla jul dekorationer. Överlycklig blev jag när jag insåg att de hade kvar dessa fina julkulor och att de hade sänkt priset rejält!! Så jag lyckades få köpa 10st kulor för 99kr. Lycklig dekorerade jag granen med dessa, tyvärr hade jag även sönder en av dem...



Jag har i flera dagar gått och känt mig så lycklig över att jag lyckades få köpa kulorna till ett så bra pris. Samtidigt som jag var lite ledsen över att jag hade haft sönder en av dem. Kanske lite töntigt men ibland kan jag bli riktigt glad eller ledsen över det lilla.
Allt detta tills Simon och jag häromdagen åkte till Kumla och besökte en inredningsbutik som vi aldrig tidigare varit i. Där hittade jag samma kulor som jag tidigare köpt och gissa vad jag betalade för dem?
Endast 28kr för 48st kulor...
Glädjen som jag i flera dagar känt över mitt fynd tidigare i veckan total dog. Jag insåg ganska snabbt att jag har blivit blåst!!
Däremot kommer jag besöka Kumla lite oftare....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar