Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

torsdag 2 december 2010

Vår lilla zon

Nu när jag är hemma och kurerar mig så är denna päls helt underbar!!


Så mysig att krypa upp i, riktigt varm och skön. Jag hittade den på Åhlens.
Den kommer nog framöver att hamna på övervåningen, där jag nu håller på och vänder och vrider på olika idéer...
På övervåningen har vi vår lilla zon som består av vårt sovrum, badrum ( läs vårt lilla mini spa ), vår kommande walk in closet och en hall som är mitt punkten till allt detta.
Vårt hus har på nedre botten en öppen planlösning som vi älskar, men samtidigt är vi så glada för vår lilla zon som vi kallar övervåningen...
Jag har många idéer och bilder i huvudet som jag nu måste sammanställa och försöka få igenom hos min älskade man!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar