Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

lördag 30 juli 2011

Kampen mellan kvinna och man

Måste rekommendera ett rolig spel som vi spelade igår kväll tillsammans med våra närmsta grannar. Vi hade en liten ost & vin kväll hemma hos oss som slutade med den STORA kampen!!


Det blev många roliga skratt och djupa diskussioner... ;)

Jag gillar egentligen inte spel, men måste erkänna att jag blev positivt överraskad! Det var en hård kamp där Simon och jag gjorde upp om vem som skulle fixa frukost på sängen... Tyvärr blev männen vinnare så Simon vaknade imorse till en god frukost bricka, gissa om han var nöjd och belåten! Men jag hävdar fortfarande att det är fusk och att detta spel är gjort av en man, därav till hans fördel... ;)

Jag blev helt såld på detta spel och kommer köpa ett så fort som möjligt!!

2 kommentarer:

  1. Det är grymt kul! ;)
    Männen ska svara på "kvinnofrågor" som handlar om allt från make up, städning, matlagning och mycket annat. Medan vi kvinnor får frågor om bilar, sport och rakvatten etc. Det gäller att svara rätt på så många frågor som möjligt för att komma först till mål.
    Lite extra kul att satsa på något, som att vinnaren får frukost på sängen... ;)

    SvaraRadera