Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

lördag 16 juli 2011

Skönaste slappardagen...

Igår var det mörkt ute och det bara regnade och regnade. Hur kul är det på semestern? Men vi bestämde oss för att utnyttja läget och göra något roligt så vi åkte till relaxen på Gustavsvik.

Det är något jag verkligen kan rekommendera en tråkig eller regnig dag!! Vi hade det hur mysigt som helst. Vi bubblade, softade, solade och bastade i mängder. Vi hann även med några längder motions simning och alla vattenrutschbaner. Vi var som två små barn, helt tokiga i dem!! Jag skrattade så tårarna rann... ;) Kan det bli bättre än en riktig relax och massor av skratt?


Bild från nätet...

Vi relaxade hela dagen och när kvällen kom så var vi så trötta. Det slutade med att vi köpte hem mat från Efesos, super goda grekiska grillspett och mumsade i soffan. Till det så hyrde vi även 3 filmer och plockade ihop största godispåsen. Kan säga att jag var så trött och mätt igår kväll att jag inte visste hur jag skulle ta mig till sängen. Men idag blir det till att jobba för nu ska vi iväg och hjälpa minsta syrran att flytta, pust!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar