Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

fredag 8 juli 2011

Semester utflykter...

Semesterdagarna bara springer iväg!! Usch, jag vill inte tänka på det utan istället njuta av de dagar vi har kvar... Vi har tillbringat några dagar tillsammans med syrran och familj. Det har blivit lite olika små utflykter, riktigt mysigt!!


Mira-Li spexar för oss som vanligt...

Häromdagen var vi ute på Ässundet vid Hjälmaren och åt deras berömda räkmackor. Vilken sommarkänsla det var. Jag hade aldrig varit där tidigare men jag kan absolut rekommendera det!

Vi har också haft några fantastiska dagar ute i sommarstugan. Med mycket grillat och långa myskvällar framför solnedgången.


Vi grillade Leilas supergoda hamburgare...


Mira myser i kvällssolen...

Igår kväll satt vi ute till elva och bara njöt av kvällen. Hur skönt är det inte att bara umgås med vänner, äta gott, ta några kvällsdopp och bara vara??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar