Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

tisdag 19 juli 2011

Halv åtta hos mig...

Oj, vad trött och mör jag är i kroppen. Har haft ytterligare en heldag på relaxen på Gustavsvik, denna gång tillsammans med bästa Elin. Vi har tjatat och bubblat i mängder, tänk att man kan bli så trött av att relaxa!!?

När jag kom hem så hade min älskade man middagen klar, han hade gjort egna pannbiffar med potatismos och en helt underbar sås. Som om inte det räckte så låg det även ett litet "namnsdags paket" och väntade på köksbordet...


Jag har länge önskat mig denna så gissa om jag blev glad!! = ) Kan knappt vänta tills jag får börja använda den!! Han är bäst min älskade Simon!

2 kommentarer:

  1. Åh, lät skönt med relax-dag :-)
    / http://liivahliin.blogg.se

    SvaraRadera