Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

måndag 4 juli 2011

Energikakor

I helgen har vi varit i Eksjö med några vänner och tillsammans har vi bott över i Simons familjs sommarstuga. Den har ett jätte mysigt läge vid en sjö med fin utsikt. Att vara där ute gör verkligen att man kommer till ro, även om jag i början hade lite svårt för utedass och att vara utan vatten och el... Men det gick smidigare än vad jag hade räknat med! ;)

Vi hann även med att hälsa på några släktingar till Simon och heja på Tony när han tävlade i Långlopps cupen i Eksjö. Jag blev så grymt taggad av alla cyklister och Simon var så sugen att själv köra tävlingen. Nu laddar han för fullt inför nästa!!


De omtalade "cykelkakorna"...

Jag har idag gjort egna energibars, ett recept som några i Simons cykelklubb brukar använda. De så kallade "cykelkakorna"... Självklart har vi testat dem och jag kan säga att de är helt otroliga!!!! Vilken energikick... Känner att de lätt kan bli beroende framkallande!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar