Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

söndag 17 juli 2011

Idag återgår allt till det normala.

Visst är det konstigt att alla rutiner bara faller under semestern? Vi har bara njutit av våra 4 veckor och släppt alla "måsten", då är det kanske inte så konstigt att det ser ut som det gör här hemma...? ;)
Men nu är det dags att ta tag i allt igen!!


Jag har en låååång lista på allt som måste fixas idag!!

Tänkte även överraska mannen min med en riktig myskväll eftersom han imorgon går tillbaka till jobbet efter semestern. På så sätt kan vi njuta in i det sista!! Själv ska jag vara ledig i ytterligare 2 veckor eftersom jag i höst antar nya utmaningar, så jag får njuta lite till!! = )

2 kommentarer:

  1. hihi härligt! hemmafrun ;) haha känner igen mig lite där =) fast alltid bra med extra mys!

    SvaraRadera
  2. Hehe... Jo, lite mys får man inte glömma bland allt vardagsfix!! ;)

    SvaraRadera