Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

torsdag 23 juni 2011

Spontana semesterdagar...

Vi har nu börjat vår efterlängtade semester och tar dagarna precis som de kommer, så skönt!! Det är väl det som kallas semester... ; )
Vi har hunnit med en trip till sommarstugan, vårt favvo ställe. Denna gång hade vi inga projekt inbokade i stugan utan njöt mer av lugnet... Jag hade med mig en bok och en hel hög med tidningar så det blev mycket läsande.


Med tanke på vädret så blev det inget kvällsmys utomhus utan vi fick istället hålla oss i stugan. Simon ville så gärna tända en brasa men vår öppna spis har tydligen fått besök av små fågelungar så det blev ingen brasa för vår del. Även om Simon var bra sugen, jag fick nästan vakta spisen för att inte skulle få en chans att elda lite... Stackars små fågelungar!!

Vi tog oss också en tur på stan i Askersund, de har inget stort utbud av butiker... ; ) Hittade ett mysigt gammalt konditori där vi tog varsin räkmacka.


Hur mysigt är det inte att gå på ett riktigt gammalt konditori? Det kändes som att kliva in i en annan tidsepok. Vi kommer garanterat att hänga där en hel del i sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar