Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

måndag 27 juni 2011

Idylliska skeppsholmen...

Vi har haft två helt underbara dagar i sthlm med god mat, mysig miljö och massor av shopping. Vi bodde på hotell Skeppsholmen som var helt underbart!!


Jag har aldrig tidigare bott där men kommer garanterat att åka tillbaka! Läget och omgivningen var toppen. Igår satt vi en sväng på hotellets uteservering och njöt av värmen och solen... Äntligen är solen här!! ; )


Hotellrummet var jätte fint, vi hade bokat ett LOVE rum...


Badrummet var också helt fantastiskt!

Frukosten var en riktig höjdpunkt. Vi gick upp tidigt och satte oss på uteserveringen, nästan helt ensamma i morgon solen och mumsa i lugn och ro... Riktigt mysigt!!
Nu ska jag packa om för imorgon åker vi till sommarstugan, hoppas att det fina vädret håller i sig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar