Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

fredag 24 juni 2011

Beställning från Victoria´s Secret

Syrran kom nyss över med lite saker som jag önskat från Victoria´s Secret. Nu är jag som ett barn på julafton!! ;)


Jag har äntligen fått min favorit, Strawberries and Champagne body lotion. Den är helt underbar!! Jag förknippar den med vår bröllopsresa som vi gjorde i USA och Karibien, då var jag helt beroende av den... ;)
Jag har aldrig beställt från VS hemsida men har funderat på det. Vet inte riktigt hur det funkar med tullavgifter? Däremot så har jag flera gånger lyckas hitta deras produkter på flygplatser bla i Köpenhamn och London. Jag har också beställt från en svensk hemsida som heter Beauty planet och det har funkat jätte bra. Men tyvärr har de inte min favorit Strawberries och Champangne. Nu ska jag njuta av min efterlängtade body lotion!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar