Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

lördag 11 juni 2011

Shoppat loss på Nordics utförsäljning

Ibland ska man ha flyt och det var precis vad jag hade i fredags. Efter att ha jobbat i Norrköping hela dagen så passade jag på att åka förbi inredningsbutiken Nordic innan jag åkte hem, och de hade total utförsäljning 50% i hela butiken!!!
Snabbt som bara den sprang jag till Kartell lamp avdelningen men den var helt tom, inte en lampa fanns det kvar. Men jag hittade däremot mycket annat som fick följa med mig hem...


Ljuslyktan blev perfekt på vår uteplats och matchar fint till våra röda dynor som vi har till vår matgrupp...


Denna lampa hamnade på kontoret, passade perfekt. Jag har länge letat efter en lampa till kontoret så denna får duga tills jag slår till på en Kartell... Gillade retro looken på den!


Denna röda pall har jag tidigare kikat på och tyckt att den vore perfekt till vår hall. Bra att sitta på när man ska ta på sig skorna. Nu äntligen står den hemma i min hall!! = )


Brickan i vitt har stått på önskelistan men den var helt slut. Men rött är inte heller så fel, på sista tiden har jag blivit totalt tokig i rött... Blir så glad av den färgen! Gissa om jag åkte hem happy från Norrköping?? ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar