Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

lördag 25 juni 2011

Midsommarafton...

Vår midsommar var så otroligt lugn och skön!! Började morgonen med en springrunda i skogen, det är helt klart den bästa starten på dagen. Rundan blev dock lite kortare än beräknat eftersom regnet hängde i luften, det typiska midsommarvädret... ; )
Dagen tillbringade jag hemma i morgonrock med en "hemmaspa" stund för mig själv, hur underbart är inte det???

Simon hade beställt praliner från en kollega på sitt jobb så dessa hann vi även mumsa lite på...


Kvällen tillbringades med vänner hemma hos syrran och familj. Där var det helt klart lite mer liv med tanke på alla barn... ;)


Söta Mira-Li sitter och väntar på maten...


Som alltid när vi träffas så åt vi väldigt god mat och i STORA mängder...!! = )
Vi hade en jätte trevlig kväll med mycket snack och skratt, vi var fortfarande tok mätta när vi började ta oss hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar