Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

torsdag 21 oktober 2010

Lite fix inför imorgon


Ikväll har jag haft lite fix i köket inför morgon dagen. Några vänner kommer över och vi tänkte bjuda på hemma pizza. Gästerna kommer själva få välja vilka ingredienser de vill ha på. Kul med lite olika alternativ att välja på och framför allt väldigt gott! ; )
Till det har jag förberett en egen pizza sallad.


Den ska gärna stå ett dygn för att dra åt sig alla smaker. Blir spännande att smaka imorgon.


Till det blir det självklart vitchoklad mousse. Har aldrig gjort den dagen innan men den ska ju gärna stå och ett par timmar i kylen innan servering. Imorgon fixar jag hallon röran som är så god till. Det är syrrans goda recept!

Denna vecka är fredagsmyset väl förberett! ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar