Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

måndag 14 februari 2011

Underbara alla hjärtans dag...


Hur mysigt är det inte med alla hjärtans dag?? = )
Idag när jag var och handlade så var affären full med kunder som köpte blommor, choklad och en massa annat...

Härligt med en speciell dag där man påminns att visa kärlek och uppskattning till sina nära och kära!! Det viktiga är bara att inte glömma bort det i vardagen...


Simon kom hem från jobbet med rosor och ett "krya på dig kit" till mig. Det värmde verkligen i hjärtat, tack älskling!!
Jag har gått och blivit tok förkyld så vi får fira här hemma ikväll. Simon hade bla köpt ett te med jordgubb & fläder som jag direkt testade. Det var riktigt gott så det blir nog några fler koppar av det under kvällen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar