Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

onsdag 16 februari 2011

Står på "sommarens vill ha lista"...

Hur underbar är inte denna?? Den står absolut på min önskelista!! Jag såg den när vi var i sthlm för några veckor och nu har den hunnit att landa hos mig. Den kommer från Fatboy och finns i massor av färger..


När Simon kommer hem från jobbet så ska jag tvinga med honom ut i trädgården och kolla läget lite. Vi måste ha bra träd som vi kan fästa den i, håller tummarna på att det kommer att funka...


Har även spanat lite på dessa parasoll från Fatboy, tycker de var jätte fina med Marimekko tyg. De finns i både rött eller svart tyg. Kanske något till sommaren?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar