Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

måndag 28 februari 2011

Lycklig över min nya Kitchen aid!!

I helgen fick jag en Kitchen aid av min älskade man och familj i födelsedagspresent...


Gissa om jag blev lycklig, jag har önskat mig en så länge!! =)
När den väl var på plats i köket så kunde jag inte bestämma vad jag skulle baka först...
Men tillslut så bestämde jag mig för valnötsbröd. Simon och jag brukade alltid köpa det på bageriet vid Wadköping när vi bodde på Öster.


Det blev riktigt gott! Så igår kväll satt vi och mumsade nybakat bröd med gott pålägg framför Solsidan. Just nu känns det som jag aldrig mer kommer att köpa bröd i butik, men troligtvis går det max en vecka innan jag har kommit på andra tankar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar