Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

onsdag 3 augusti 2011

Tok billiga träningsskor!

Har nyss kommit hem från ett body pump pass på gymmet. Idag utmanade jag mig själv och la på lite extra vikt så jag är helt slut och väldigt darrig i armarna!! Lär garanterat kännas imorgon... :(
Egentligen borde jag ge mig ut och springa eftersom tjejmilen närmar sig för var dag som går. Men idag kände jag för pump och så var jag så grymt sugen att testa mina nya skor.


Jag fyndade dessa adidas skor på Stadium förra veckan för endast 200kr!! Inte för att jag behövde några nya skor men man kan aldrig ha för många! ;)
Älskar färgen, man behöver lite färg när man ska träna så man blir extra glad och peppad!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar