Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

söndag 22 maj 2011

Sköna underbara sommardag...

Hur härligt är det inte att vara ute en hel dag och bara fixa i trädgården?
Jag har rensat ogräs, tvättat fönster och oljat in vårt trädäck. Det har vart varmt väder och sol hela dagen, helt underbart!!


Här har vi tagit bort allt från trädäcket och tvättat av det med högtrycks tvätt. När det hade torkat så gav jag mig på arbetet med att olja in det. På kuppen fick jag en fin solbränna på ryggen... ; )

Nu börjar det härliga med att vara husägare även på sommaren. Det är så spännande att följa allt fix och bygg som pågår runt om på gatan. Nu vaknar allt till liv igen, underbart!! = )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar