Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

lördag 28 maj 2011

Lördags blandning

Idag har vi haft en riktigt "allt i allo dag", precis som en lördag ska vara!!
Dagen började med ett hårt spinning pass på gymmet och därefter en lunch och lite shopping på stan med svärmor.

Jag kom hem med en påse från make up store, en riktig godis butik i mina ögon. Jag skulle kunna köpa hur mycket som helst... ; )
Tråkig som man är hade jag tänkt att köra på samma färger som tidigare men blev övertalad av säljaren i butiken att testa lite annat. Nu bara längtar jag tills imorgon när jag får möjlighet att använda allt. Att bli lite fin till Mors dag är inte helt fel!!


Vi har nu ägnat vår eftermiddag åt att gödsla gräsmattan, känns som att regnet hänger lite i luften så det var ett perfekt tillfälle. Nu hoppas vi bara att regnet kommer, annars blir det vatten spridaren på imorgon...

Efter allt fix idag så känner jag att vi har förtjänat lite lördagsmys så jag ska fixa ordning en plock bricka med lite goda ostar och annat, mums. Trevlig lördagskväll!! = )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar