Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

söndag 10 april 2011

Vårfix i trädgården

Idag ska vi spendera dagen i trädgården... Vi ska nämligen rensa upp längst ner på vår tomt där vi har stora högar av gamla buskar, träd och en massa ris. Ska bli så skönt att bara få bort det så vi kan börja planera upp vår trädgård!!

Jag har idag tagit en massa bilder så vi kan komma ihåg hur det såg ut innan vi började. Kan alltid vara kul att ha lite "före och efter bilder".

Däremot var inte "före bilderna" så roliga så jag bjuder istället på en bild på några påskliljor som jag igår planerade i krukor framför huset... = )


Fatta att våren nu är här, det är så underbart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar