Jag är galet intresserad av färg, form, kläder och mode. Blanda det med god mat, träning, resor, att testa nya saker och uppleva livets goda, det är lycka... Titta gärna in så ska jag försöka uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

lördag 16 april 2011

Min stora last...

Jag är totalt tokig i kuddar, de kan sätta piff på ett helt rum. De finns så många olika sorter och varianter i alla möjliga stilar. Jag samlar helt enkelt på dem!
Igår hittade jag en ny på Hemtex som jag köpte med mig hem...


Det var den vita kudden med texten " I can resist every thing but temptation" som numera ligger hemma i en av våra soffor.

På Hemtex passade jag också på att köpa kökshanddukar med påsk tema. De har nämligen "ta 2 och betala för 1" på alla påsk artiklar.
Påsk pyntet är igång här hemma. Jag ska snart dra med mig Simon ut i skogen för att hämta hem lite påsk ris...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar